Laptele vegetal poate fi obținut din soia, ovăz, migdale, nucă de cocos, cânepă, orez, caju, mei și chiar susan, deci cu siguranță vei găsi o alternativă pe gustul tău. Dacă te descurci în bucătărie și te simți creativ, este chiar foarte ușor să îți prepari acasă propriul lapte vegetal iar pulpa rămasă de la filtrarea […]

Un pranz usor de preparat, rapid si mai ales foarte sanatos: telina apio, morcov, porumb, rosii, castraveti, ridichii si cativa vlastari pentru un plus de savoare!


Timp de preparare: 10 minute
Număr de porții: 2

Pune toate ingredientele intr-un borcan si prepara separat vinegreta. Adauga vinegreta in momentul servirii, peste ingredientele din borcan, inchide borcanul si agita-l. Gata! Ai un pranz sanatos si elegant, numai bun de servit la birou.


Timp de preparare: 10 minute
Număr de porții: 2

Hummusul este un sos pe baza de naut. Simplitatea acestei retete a facut-o extrem de populara nu doar in Orientul Mijlociu, Turcia sau Africa de Nord. In prezent, aceasta reteta se bucura de popularitate in intreaga lume. Incearca reteta noastra si bucurate de trei variante gustoase ale acestei retete clasice.


Timp de preparare: 20 minute
Număr de porții: 3-4

Cuvantul “guacamole” provine din limba spaniola, din cuvintele aguacate și mole (avocado și sos). Originar din zona Americii Centrale, acest sos pe baza de avocado este foarte nutritiv, cu un continut ridicat de Omega 3, vitaminele A, E si B.


Timp de preparare: 5 minute
Număr de porții: 1-2

O salata cu iz exotic dar foarte hranitoare, in acelasi timp, gratie aportului de proteine, fosfor, magneziu si fier din quinoa. Dubleaza cantitatile pentru un fel principal sau prepara salata in cantitatile de mai jos daca vrei sa acompaniezi un alt fel de mancare.


Timp de preparare: 20 minute
Număr de porții: 2

O retete minunata pentru granola sanatoasa pe care o poti savura impreuna cu un bol de iaurt vegetal si fructe proaspete.


Timp de preparare: 30 minute
Număr de porții: 4

Varianta sanatoasa si practica a clasicei retete americane. Acum o poti savura in fiecare zi!


Timp de preparare: 5 minute
Număr de porții: 1

O explozie de energie, vitamine si antioxidanti, gata in 5 minute. Pentru rasfatul tau, adauga indulcitorul preferat!


Timp de preparare: 5 minute
Număr de porții: 2

Clasicele briose transformate intrun desert sanatos si usor de preparat. Gata in 15 min, iti satisface pofta de dulce atat tie cat si copilului tau!


Timp de preparare: 15 minute
Număr de porții: 10-20

Un fel principal satios si hranitor, inspirat din bucataria indiana.


Timp de preparare: 30 minute
Număr de porții: 4

Timp de preparare: 40 minute
Număr de porții: 4

Favorite 0
Vezi favorite Continuă cumpărăturile